Denna artikel riktar sig till dig som leverantör i Event Logic:
För att kommunicera med kunden går ni in via offerten. Ni når den antingen genom att klicka på Öppna i ett tidigare mail eller via login (kontakta oss om ni vill ha eller hjälp med att byta inloggningsuppgifter).
För att skicka ett meddelande till kunden går ni först in på offerten, för att sedan trycka på den grå fliken Meddelanden som syns direkt ovanför specifikationen till höger (se bild nedan).
När ni har skickat ett meddelande får kunden ett mail om att de har fått ett meddelande ifrån er. När kunden därefter svarar er, får även ni ett mail om att de har skickat ett meddelande till er.
Som leverantör har ni all kontakt direkt med kunden. All kommunikation mellan er och kunden ska hanteras i Event Logic om inte kunden anger annat. Det är för att kunden då har all information gällande ett event samlat på ett och samma ställe. Det blir också enkelt för dem att när de har flera användare delaktiga i samma event så att alla kan se historiken.
Först när kunden har bokat ser ni faktureringsuppgifter samt de kontaktuppgifter till kund som de själva valt att lämna. Du hittar detaljerna högst upp i förfrågan vid den allmänna informationen.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I vår kunskapsbank har vi samlat massor av frågor och svar!