Denna artikel riktar sig till dig som leverantör i Event Logic:
För att hitta era besvarade förfrågningar går ni först till er huvudsida. Huvudsidan når ni genom att klicka på "Öppna" i ett tidigare mail, och sedan trycka på "Tillbaka till huvudsidan", längst upp till vänster. Ni kan också logga in på plattformen för att komma direkt till huvudsidan. (kontakta oss om ni vill ha eller hjälp med att byta inloggningsuppgifter).
När ni är inne på er huvudsida finns de fem flikar som ni kan bläddra mellan (Se bild nedan). Nedan beskrivs vad respektive flik innehåller och vad ni hittar där.
Obesvarade
Här ligger alla era förfrågningar där ni ännu inte skickat offert till kund.
Besvarade
Här ligger de förfrågningar som ni har besvarat men där kunden inte gett besked ännu.
Kräver åtgärd
Här ligger de förfrågningar där ni behöver göra något aktivt. Det kan t.ex. vara att bekräfta en bokning, se över ändringar, skicka slutliga priser eller dylikt.
Bokade
Här hittar ni bekräftade bokningar.
Godkända
Här ligger genomförda och godkända bokningar.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I vår kunskapsbank har vi samlat massor av frågor och svar!