Denna artikel riktar sig till dig som leverantör i Event Logic:
Om du har råkat skickat fel priser eller måste justera något i en offert eller bokning så kan du enkelt uppdatera detta genom att följa stegen nedan.
För en skickad offert;
- Börja med att gå in på det aktuella eventet. Detta gör du genom att följa länkens instruktioner där du hittar din skickade offert under fliken Besvarade.
- Klicka sedan på Redigera offerten som ligger under offert specifikationen, så öppnas offerten upp på nytt och du kan därefter ändra det som du redan fyllt i.
- När du har redigerat offerten och känner dig nöjd, så klickar du på Skicka offert. Kunden får då ett meddelande om att de har fått en ny offert.
För en bokning;
- Börja med att gå in på det aktuella eventet. Detta gör du genom att följa länkens instruktioner där du hittar din skickade offert under fliken Bokade.
- Du kan nu göra ändringar, och lägga till eventuella nya rader som tillkommit. Om du vill återställa ändringar kan du skrolla längst ner och trycka på Återställ ändringar.
- När du har redigerat bokningen och är klar, så klickar du på Skicka slutliga priser. Kunden får då bekräfta eller neka dessa ändringar.
----------------------------------------------------------------------
I vår kunskapsbank har vi samlat massor av frågor och svar!