För att skicka en Inbjudan till dina deltagare går du först till "Deltagare" i Navigationsmenyn, och sedan till "Inbjudan". Där skapar du din inbjudan och när du är nöjd trycker du på "Skicka inbjudan".
I rutan som dyker upp väljer du först om du vill skicka ut via e-post eller SMS, eller båda.
Sedan väljer du vilka du vill skicka till utefter status.
För mail:
Välj rubrik på mailet i rutan där det står "Ämne". Fyll i avsändarnamn (kan t.ex. vara bolagsnamn, avdelning eller person) och mailadress för e-postsvar i respektive fält.
Ett tips är att skicka till dig själv först för att se hur det kommer se ut för deltagarna.
(Ska du skicka ut sms också? Läs 'För SMS' nedan, innan du skickar till deltagarna)
När du är redo klickar du på "Skicka till deltagare".
För SMS:
Fyll i avsändarnamn och om du vill, ändra standardmeddelandet.
Ett tips är att skicka till dig själv först för att se hur det kommer se ut för deltagarna.
(Ska du skicka ut email också? Läs 'För mail' ovan, innan du skickar till deltagarna)
När du är redo klickar du på "Skicka till deltagare".
----------------------------------------------------------------------
I vår kunskapsbank har vi
samlat massor av frågor och svar!
Ta mig dit!