Om du har problem med att registrera dig till ett event, så finns det ett par steg du kan testa:
- Har någon vidarebefordrat en inbjudan till dig? De flesta inbjudningar som skickas är personliga, vilket innebär att personen som har fått inbjudan är den enda som kan registrera sig. Har du fått en länk skickad till dig, så är det oftast en öppen inbjudan och du borde kunna registrera dig genom att fylla i anmälningsformuläret.
- Det går inte att trycka på delta knappen - I dessa lägen så rekommenderar vi att kika igenom och se till att alla fält är ifyllda. Har du fortfarande problem med att anmäla dig och använder webbläsaren Microsoft Edge, se till så att Edge automatiska översättning inte är aktiverad. Klicka på den här länken för mer information om automatisk översättning i Edge och hur du stänger av den. Event Logic rekommenderar Google Chrome som webbläsare för vår plattform.
Alternativt, kan du testa att registrera dig till eventet via en annan webbläsare (webbläsaren i mobilen till exempel).
Du kan kontakta arrangören direkt (deras kontaktinformation finns på eventsidan) och få hjälpa med att anmäla dig. Skulle du behöva vidare hjälp så finns vi på Event Logic supporten till hands. Exempel på problematik som vi på Event Logic kan hjälpa dig med:
-
Du har inte fått inbjudningsmailet.
-
Mobilnumret eller din emailadress är felaktigt, men låst och går inte att ändra.
-
Det händer ingenting när du trycker på anmäl.
Du hittar våra kontaktuppgifter på din anmälningssida, och på chatten längst ner till höger!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I vår kunskapsbank har vi samlat massor av frågor och svar!