När du laddat upp en logga och bild till din inbjudan är det dags att uppdatera dina Basuppgifter, som du ser precis under bilden i din inbjudan. Dessa ändrar du lätt själv genom att trycka på Ändra under respektive av informationsruta:
-
Rubriken kommer automatiskt bli samma som ditt eventnamn. Vill du ha en annan rubrik ändrar du detta lätt genom att trycka på Redigera titel bredvid titeln.
-
Under Arrangör finns en knapp som heter "Ändra". Trycker du på den får du upp en pop-up ruta med information som dina deltagare kommer att vilja ha om dig som arrangör om de har frågor kring inbjudans innehåll. Om det är samma person som är arrangör som är personuppgiftsansvarig, bockar du i rutan i mitten av pop-up rutan, så kopieras uppgifterna till de två understa rutorna.
-
Datumet för eventet ändrar du genom att trycka på "Ändra" i rutan i mitten. Det kommer då en pop-up ruta där du fyller i de datum inbjudan gäller för, samt mellan vilja tider inbjudan avser. Att ange ett tidsintervall underlättar för deltagarna om de vill importera inbjudan (blocka tiden) till sin kalender.
-
Den sista basinställningen är platsen för eventet, och detta kan ändras i den sista rutan på knappen "Ändra". Här kan du välja den leverantör ni skall vara på, så hittar databasen adressinformationen själv. Annars kan du välja att skriva i en egen adress. Längst ner finns även en bock för "Visa kartan i inbjudan".
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I vår kunskapsbank har vi samlat massor av frågor och svar!