Översikt över ditt event

De olika sektionerna för att planera ditt event i Event Logic hittar du lätt i din Navigationsmeny, som du hittar i den svarta boarden under basuppgifterna men över schemat i ditt event.

Du startar alltid på fliken Innehåll i Navigationsmenyn.

 

  • Innehållsfliken är översikten över ditt event, där du bygger upplägget i ditt event, hittar leverantörer och ser dina offerter.
  • Budgetfliken kan du läsa mer om här.
  • Deltagarfliken hanterar allt som har med dina deltagare att göra – såsom inbjudningar, frågeformulär och namnskyltar. Du kan läsa mer om denna sektion av Event Logic här.
  • Under Meddelanden skriver du meddelanden till dina leverantörer och kollegor, och ser dina egna mottagna meddelanden.
  • Under Uppgifter ser du vilka uppgifter dina kollegor som hanterar eventet med dig har gett till dig. Där kan du assigna uppgifter till dina kollegor. Vill du läsa mer om hur du bjuder in kollegor som skall arbeta i ditt event med dig kan du läsa om här.
  • Under Anteckningar kan du skriva anteckningar till ditt event, som dina kollegor som du bjudit in som medanvändare till eventet kan se.
  • Under Rating ser du hur dina deltagare betygsätter ditt event och leverantören efter genomförd event. Du får även själv möjlighet att betygsätta eventet. Mer om detta kan du läsa här.
  • Trycker du på Kugghjulet ser du och kan ändra dina inställningar för eventet.
Close Menu