Hitta besvarade förfrågningar

Denna artikel riktar sig till dig som leverantör i Event Logic:

Du kan alltid nå er sida via varje förfrågan eller bokning genom att klicka på Event Logics logga, högst uppe till vänster. Du kan också få inloggningsuppgifter av oss eller en direktlänk som ni kan spara så ni alltid kan nå er startsida utan att behöva logga in.

På er startsida finns det flera flikar som du kan bläddra mellan.

Obesvarade, här ligger alla era förfrågningar där ni ännu inte skickat offert till kund.
Besvarade
, här ligger de förfrågningar som ni har besvarat men där kunden inte gett besked ännu.
Kräver åtgärd
, här ligger de förfrågningar där ni behöver göra något aktivt. Det kan t.ex. vara att bekräfta en bokning, se över ändringar, skicka slutgiltiga priser eller dylikt.  
Bokade
, här hittar ni bekräftade bokningar.
Godkända
, här ligger genomförda och godkända bokningar.

Close Menu