Denna artikel riktar sig till dig som leverantör i Event Logic:
Vid en bokning i Event Logic så behöver ni inte skicka någon bekräftelse till kund. Det är fördelaktigt för kunden då de slipper hantera och hålla reda på papper och signaturer som ska skickas fram och tillbaka.
När kunden bokar via oss så är det bindande vid de villkor som ni anger när ni skickar offert (om ni inte anger era egna gäller standardvillkor som är baserade i grunden på Visitas allmänna villkor) och alltså är en signerad bekräftelse överflödig. Om ni vill uppdatera bokningsvillkoren, så kan ni göra det på två olika sätt:
- Uppdatera via offerten: När du svarar på en offert så har ni möjlighet att lägga in era egna villkor. Detta gör ni genom den gröna "Ändra/Visa villkor"-knappen i villkorsdelen.
- Uppdatera via inställningar: Ni kan även uppdatera bokningsvillkoren genom att trycka på era initialer längst uppe till höger och sedan Presentation och Företagsinfo. Tryck sedan på Redigera uppgifter och därefter så kan ni redigera bokningsvillkoren.
När kunden bokar får ni ett mail som meddelar detta och via Event Logic bekräftar ni att ni noterat bokningen.
-------------------------------------------------------------------------------------------
I vår kunskapsbank har vi samlat massor av frågor och svar!