Slutgiltiga priser

Efter att ditt event är avslutat för leverantören möjlighet att fylla i de slutgiltiga priserna för bokningen. Dessa utgår alltid från offerten, men leverantören kan ändra raderna i den eller lägga till rader om någonting tillkommit på plats.

Du får ett mail när leverantören skickat de slutgiltiga priserna till dig. Du har då möjlighet att gå in och kontrollera så att leverantören fyllt i korrekta uppgifter för bokningen. Är någonting fel i priserna kontaktar du leverantören i ett Meddelande i Navigationsfältet.

Om priserna stämmer Godkänner du priserna, vilket ger okej till leverantören att fakturera.

För att din bokningsstatistik i Event Logic ska stämma är det viktigt att du meddelar leverantören när priserna de fyllt i inte stämmer, eller om de fakturerar ett annat pris än de skrivit i Event Logic. De får då uppdatera priserna igen i Event Logic för dig att kontrollera.

Hör gärna av dig till oss om du har frågor eller funderingar kring denna process, vi hjälper dig gärna!

Close Menu