Basuppgifter för din inbjudan

 

När du laddat upp en logga och ny bild till din inbjudan är det dags att uppdatera dina Basuppgifter, som du ser högst upp i din inbjudan. Dessa ändrar du lätt själv genom att trycka på Ändra under någon av informationsrutorna.

  • Rubriken kommer automatiskt bli samma som ditt eventnamn. Vill du ha en annan rubrik ändrar du detta lätt genom att trycka på Redigera titel bredvid titeln.
  • Under Arrangör finns en knapp som heter Ändra. Trycker du på den får du upp en pop up med information som dina deltagare kommer att vilja ha om dig som arrangör om de har frågor kring inbjudans innehåll. Om det är samma person som är arrangör som är personuppgiftsansvarig, bockar du i rutan i mitten av pop upen, så kopieras uppgifterna till de två understa rutorna.
  • Datumet ändrar du genom att trycka på Ändrai rutan i mitten. Det kommer då en pop up där du fyller i de datum inbjudan gäller för, samt mellan vilja tider inbjudan avser. Att ange ett tidsintervall underlättar för deltagarna om de vill importera inbjudan i sin kalender.
  • Den sista basinställningen är för platsen för eventet, och detta kan ändras i den sista rutan på knappen Ändra. Här kan du välja den leverantör ni skall vara på, så hittar databasen adressinformationen själv. Annars kan du välja att skriva i en egen adress.  Längst ner finns även en bock för Visa kartan i inbjudan.
Close Menu